wtorek, 23 sierpnia 2011

To See...

Ja również mam swoja listę wymarzonych miejsc do zobaczenia. Między innymi ze względu na to tak bardzo marzyło mi się aby wyjechać do USA. Mam nadzieję, że chociaż niektóre z nich uda mi się ujrzeć na żywo...A o to i one:

1) Stan Massachusetts: Boston



2) Stan Pensylwania: Philadelphia



3) Stan Maryland: Washington DC




 4) Stan Floryda: Miami & Przylądek Canaveral




5) Stan Arizona: Monument Valley & Zapora Hoovera



6) Stan California:   Los Angeles


                                San Francisco

                             Narodowy Park Sekwoi


                              Death Valley

         
                               Route 66   

  
                                Route 1 która ciągnie się malowniczym wybrzeżem Californi
     
                              Park Narodowy Yosemite

                                Góry Sierra Nevada

7) Stan Nevada: Las Vegas

8) Stan Colorado: Wielki Kanion

9) Stan Wyoming: Park Narodowy Yellowstone


10) Stan Dakota Południowa, Góra Rushmore


11) Stan Nowy Jork: Wodospad Niagara i co tylko się da zobaczyć ciekawego...;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz